اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۸۴۳

دایی، قید دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا را زد؟

دایی، قید دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا را زد؟
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما در طول بازی سرتر از استقلال خوزستان بودیم و باید با اختلاف 4-5 گل بازی را می‌بردیم ولی متاسفانه این اواخر نزدیک بود گل سوم را هم بخوریم!
۲۱:۰۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

در چارچوب دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا – استقلال خوزستان ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

علی دایی سرمربی تیم سایپا در پایان این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: ما در طول بازی سرتر از استقلال خوزستان بودیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خوب بازی کردیم. ما باید با اختلاف 4-5 گل بازی را می‌بردیم ولی متاسفانه این اواخر نزدیک بود گل سوم را هم بخوریم!

وی افزود: موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و فقط سه توپ شانس ما بود و 2 گل هم نصیب آنها شد که باید مشکلات تیممان را حل کنیم.

دایی در خصوص اینکه چرا اخباری در لیست 18 نفره سایپا قرار نداشت و آیا این موضوع دلیل خاصی داشت، گفت: اخباری در تمرینات مصدوم شده بود ولی حتی اگر اخباری مصدوم هم نبود من فلاح‌زاده را بازی می‌دادم.

سرمربی سایپا افزود: برای من مهم عملکرد فنی بازیکن است و هر شخصی بتواند به ما کمک کند من از او استفاده می‌کنم، شاید اگر منادی دروازه‌بان جوانمان هم شرایط خوبی داشت من امروز از او استفاده می‌کردم. مهم مسائل فنی است نه چیز دیگر.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین